Lubsza - referendum - 28 października 2012 r.
W dniu 26 czerwca 2012 r. do Komisarza Wyborczego w Opolu I wpłynęło powiadomienie grupy mieszkańców o zamiarze wystąpienia z inicjatywą przeprowadzenia referendum gminnego w sprawie odwołania Wójta Gminy Lubsza.
Termin złożenia formalnego wniosku o przeprowadzenie referendum upływa w dniu 27 sierpnia 2012 r.
Na pełnomocnika grupy inicjatywnej wybrano Panią Grażynę LECHOWSKĄ.
W dniu 13 sierpnia 2012 r. do Komisarza Wyborczego wpłynął wniosek o przeprowadzenie referendum.
Referendum odbyło się w dniu 28 października 2012 roku.
Na podstawie art. 55 ust. 2 oraz art. 56 ust. 1 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. o referendum lokalnym (Dz. U. Nr 88, poz. 985 ze zm.) referendum uznaje się za nieważne, gdyż wzięło w nim udział mniej niż 3/5 liczby osób biorących udział w wyborze odwoływanego organu. W związku z powyższym, Wójt Gminy Lubsza nie został odwołany.
Pełnomocnik inicjatora referendum obowiązany jest sporządzić sprawozdanie finansowe z dochodów i wydatków, związanych z referendum. Sprawozdanie finansowe w terminie 3 miesięcy od dnia referendum (tj. do dn. 28 stycznia 2013 r.) pełnomocnik składa Komisarzowi Wyborczemu w Opolu I - art. 44 ust. 1 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. o referendum lokalnym (Dz. U. Nr 88, poz. 985 ze zm.).
ZAŁĄCZNIKI
- Postanowienie Komisarza o zarządzeniu referendum.pdf [brak opisu]
- Postanowienie Komisarza - warunki techniczne druku kart i nakładek.pdf [brak opisu]
- Postanowienie Komisarza - liczebność składów komisji i termin zgłoszeń.pdf [brak opisu]
- Wyjaśnienia KW dla komisji w zakresie przeprowadzenia i ustalenia wyniku referendum.doc [brak opisu]
- Postanowienie KW w Opolu I w spr. powołania Gminnej Komisji do Spraw Referendum w Lubszy.doc [brak opisu]
- Postanowienie KW w Opolu I w sprawie powołania OKW.docx [brak opisu]
- Załącznik nr 1 do postanowienia.docx [brak opisu]
- Zmiana w składzie OKW.docx [brak opisu]
- Obwieszczenie Wójta Gminy Lubsza o granicach obwodów głosowania.doc [brak opisu]
- Informacja o uprawnieniach osób niepełnosprawnych w referendum.pdf [brak opisu]
- Terminarz czynności dotyczących udziału osób niepełnosprawnych w referendum.pdf [brak opisu]
- Wniosek o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania w referendum.pdf [brak opisu]
- Zgoda na przyjęcie pełnomocnictwa do głosowania w referendum.pdf [brak opisu]
- Zgłoszenie zamiaru głosowania korespondencyjnego w referendum.pdf [brak opisu]
- INFORMACJA W SPRAWIE FINANSOWANIA REFERENDUM.docx [brak opisu]
- WZÓR SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO.pdf [brak opisu]
- Komunikat KW w Opolu I w sprawie sprawozdania finansowego pełnomocnika inicjatora referendum
Rejestr zmian
-
Data utworzenia
26-02-2016 1:32
Wprowadził:
Bartosz Goździk